Słynny aktor aktor i ambasador marki Mitsubishi w Polsce mógł pozazdrościć piłkarskiej reprezentacji Polski i sam chwycił za kij golfowy. Maciej Stuhr po raz pierwszy uderzył piłeczkę podczas pikniku Mitsubishi Motors Golf Championship.
Dla Macieja Stuhra nie był to pierwszy kontakt z golfem. Okazało się, że gra już od dwóch miesięcy, tyle że nie na polu golfowym. – Ściągnąłem aplikację na telefon i przez ten czas zrobiłem duże postępy. Jak się strzeli albatrosa, to są emocje ogromne – żartuje aktor.
Jak Stuhr grał w golfa?
W rzeczywistości na polu golfowym pojawił się po raz pierwszy, ale jak na początkującego radził sobie co najmniej dobrze. – Na razie strzelam w stronę zielonego. Jeżeli piłka leci w stronę zielonego, to jest to pierwszy sukces, z którego dzisiaj się cieszę – mówi Maciej Stuhr.
Rewelacyjne uderzenie aktor oddał w zorganizowanym konkursie Nearest to the pin na greenie dołka numer 18. Piłeczkę należało posłać jak najbliżej flagi. Jaki wynik udało się osiągnąć Stuhrowi na tym niełatwym dołku? Aktor posłał piłeczkę zaledwie 1,6 m od flagi. W konkursie wygrał ostatecznie inny zawodnik, którego putt posadził piłeczkę 27 cm od dołka.
Maciej Stuhr wziął udział w akademii golfa na polu Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Lekcje gry odbyły się przy okazji turnieju i pikniku Mitshubishi Motors Golf Championship, na który przyszło aż 250 osób.
Piknik po japońsku
To były pierwsze w Polsce zawody Mitsubishi Motors Golf Championship. Całość okazała się wielkim sukcesem.
– Tym turniejem chcieliśmy mocniej podkreślić siłę i wizerunek marki Mitsubishi. Nieszablonowa oprawa i piknik rodzinny w stylu japońskim wyróżnia zawody na tle innych – mówi Yasuyuki Oyama, Prezes Zarządu Mitsubishi Motors.
Po południu goście uczestniczyli w jazdach testowych najnowszym modelem SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross i próbowali sił w offroadzie słynnymi modelami spod znaku Trzech Diamentów – Pajero i L200 Monster. Dzień uprzyjemniła degustacja sushi i japońskich słodyczy, pokaz prawdziwych kimon oraz warsztaty waghashi, furoshiki, kaligrafii czy kirigami. Dla licznie przybyłych dzieci przygotowano specjalny kącik animacyjny. Zainteresowanie wydarzeniem wskazuje na rosnącą popularność golfa w Polsce.
Autor: Golf24